lunes, 13 de mayo de 2013

Inagurem Blog. Com va començar tot.

Farà cosa d’un parell de messos va venir una clienta habitual a demanar-me materials per fer manualitats en concret Goma Eva o Foamy, llavors vaig començar a buscar proveidors de tot aixó i tot buscant i buscant vaig trobar-me amb productes per fer Scrapbook.
Em vaig preguntar que serà tot aixó?, llavors mirant videos al You-tube i visitant blogs vaig descobrir tot un món, desde llavors estic possant-me en contacte amb gent d’aquest sector i portant materials nous a la botiga, cada dia entran coses noves.
Un dia va venir a comprar una clienta i casualitats de la vida “feia Scrap” em va dir que mirés el seu blog Somia en Colors em va encantar i varem començar a estar en contacte i el passat dia 17 d’abril varem fer el 1er taller d’Iniciació a l’Scrap, va ser tot un exit, la gent va marxar super-contenta amb el seu treball sota el braç.

No hay comentarios:

Publicar un comentario