miércoles, 10 de mayo de 2017

Bon dia noies!!!!

Portava molts dies sense utilitzar ni el blog, ni la llista de correu, el facebook algun cop que altra l'utilitzo per anar penjant cosetes de manualitats que em semblen interessants.

De fet des que vaig tancar l'Enxaneta he fet molt poques cosetes creatives, algun encàrrec que altre d'àlbums per aniversaris i poca cosa més, també estic treballant i quan no treballo el temps que tinc el dedico a estar amb la família i gaudir de la natura (últimament necessitava oxigenar-me :-) ) , estem molt aficionats a fer rutes en bici per les Vies Verdes que tenim a Catalunya i sinó fem alguna cursa d'Orientació que és una manera de fer esport en família. .

Doncs al que anava amb aquest post, quan vaig tancar l'Enxaneta ho vaig deixar tot en caixes fins que tingues temps d'organitzar-me i com a casa ens falta espai, havia pensat fer un 'Mini Mercat' per poder fer neteja de tot el que em queda i així poder estar més amples.

Si algú està interessat a venir a passar un matí de diumenge doncs només cal que m'enviï un whatss al 620167051 i confirmar-me que vindrà i llavors li donaré la ubicació a on ha de venir.

Data: 21 de maig
Hora: De 10,30 fins a 14h

Espero la vostra resposta!!!!

Petons!!!

Mercè

No hay comentarios:

Publicar un comentario