miércoles, 25 de julio de 2018

Ho liquidem ToT!!!!



Bon dia!!!


Després de molt de temps sense publicar res, avui us faig una entrada diferent de tallers i de coses fetes a mà, en realitat ja tinc programats tallers per tardor al Centre Cívic de la Collada i de coses fetes a mà en continuo fent perquè no puc estar-me quieta sense fer alguna cosa però ara m'ho he de compaginar amb les hores lliures que em deixa la feina.



Les fires de moment les tinc aparcades, ja que hi havia moltes hores darrere (fer el genero, preparar tot el material de la parada i estar-me tot el diumenge allà per no vendre quasi res), prefereixo aprofitar els diumenges, que n'he perdut molts durant aquests últims anys per gaudir de les petites coses (família, amics, muntanya, platja...) així que continuo amb la web de http://tastaolletesonline.com i si algú vol algun encàrrec doncs pot contactar amb mi i li preparo.



Bé al que anàvem.... resulta que des que vaig tancar la botiga no havia tingut temps d'organitzar tot el genero sobrant (excepte material d'scrap i papereria) i estava tot repartit per les habitacions de casa encara en caixes, així és impossible poder tenir la casa endreçada i aquests dies ho he organitzat tot i tinc muntat un petit mercat a casa amb totes les joguines i material de papereria sobrants a preus molt tirats, així que si us ve de gust venir a donar un cop d'ull, tinc disponibles en principi els dimecres per poder ensenyar-ho.



Podeu contactar amb mi per whatss al 620167051 i concretem l'hora.



Moltes gràcies!!, i si voleu córrer la veu a algú que li interessi us estaré molt agraïda.

Mercè.







No hay comentarios:

Publicar un comentario